Upozorenje Kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo koristimo kolaćiće na našoj web-lokaciji infokom.hr PRIHVAĆAM KOLAČIĆE
Posjetite našu Izjavu o privatnosti ako želite saznati više o našim pravilima privatnosti i kolačićima.
Kako je kozmetični salon Bling - Bling
posložio svoju savršenu poslovnu infrastrukturu
               
02/23/2019
od strane Alan Slapar
Županija: Grad Zagreb
Industrija: Kozmetika i Spa
Aplikacije koje su implementirane: CRM, POS, Računovodstvo, Prodaja, Nabava, Sastanci, Web stranica, E-commerce, Skladište i WMS, DMS, Live Chat, Mailing sustav
 

 

Opće je poznato da je za kozmetičke salone u poslovnom smislu najvažnije imati dobru organizaciju oko klijenata i termina u kojima oni dolaze u salon. Tvrtka Bling - Bling d.o.o. je to prepoznala u ranoj fazi svog razvoja te pored činjenice da su složili jedan vrhunski salon koji nudi kompletne kozmetičke usluge, shvatili su da je jako bitno posložiti operativni dio salona. Odlučili su se obratiti nama i zatražili kompletno rješenje kako bi im taj opreativni dio posla kvalitetno funkcionirao.

 

CRM kvalitetan sustav za praćenje klijenata, njihovih navika i preferansi

"Bilo nam je važno kreirati kvalitetan sustav za početak da uopće pratimo adekvatno našu listu klijenata. Obzirom na specifičnost našeg poslovanja, teško je pratiti sve detalje, pogotovo kod većeg broja korisnika, stoga smo se odlučili da svoje klijente pratimo elektronski." - Andrea Rukavina, CEO, direktor Bling - Bling d.o.o.

Upravo iz tog razloga pristupili smo rješavanju ovog problema s maksimalnom pozornosti, analizirali sve potrebe za pohranom navika klijenata, kako bi stvorili kvalitetnu analitiku za bolju prilagodbu u poslovanju. Bling - Bling sada svoje ponude i newsletter kampanje daleko kvalitetnije plasira kupcima koji su potencijalno bliži ciljanoj skupini za određeni proizvod ili uslugu.

CRM smo također povezali s terminskim kalendarom te smo tako postigli savršenu kombinaciju evidencije klijenata, ali i dinamike termina u kojima dolaze na tretmane.

Osim toga svaki pomak termina, lako se regulira i automatski pomiče vrijeme za ostale tretmane, te smo dodano povezali sve sa SMS* ili Whatsapp aplikacijama za dodatnu komunikaciju s klijentima koji tim putem primaju obavijest o terminima.

*SMS poruke moraju se plaćati operaterima, no Whatsapp nudi rješenja za besplatno proslijeđivanje poruka.

 

 

 

 

 

Kvalitetan eCommerce rješava mnoge poteškoće u organizaciji

"Najveći gubitak u našem poslovanju stvara se ne odazivima klijenata na rezervirane termine, stoga smo u našem izuzetno naprednom eCommercu rješili to kroz povezivanje termina s eCommerce platformom. Sada su slobodni termini vidljivi našim korisnicima, a njihova rezervacija lako i jednostavno se rješava kroz PayPal sustav. Naravno, složili smo i mogućnost otkazivanja, ali smo limitirali to na vremenske periode do kada se mogu rezervacije poništiti. Time smo postigli daleko bolju organizaciju i smanjili si troškove kod neodgovornih klijenata."

Bling - Bling nije samo običan salon već su upogonili i prodaju u malom, te s time pojačali profitabilnost salona. Svakako internet prodaja im omogućuje i olakšava da upotpune svoju ponudu, ali isto tako da vezuju aplikaciju određenih proizvoda kroz vlastite usluge.

 

Naravno sve to ne bi imalo toliko smisla da svi prednaručeni termini, proizvodi i usluge, ne idu direktno na POS blagajnu, koja radi savršeno na ekranu osjetljivom na dodir i time se lako i jednostavno mogu sve isporučene usluge i proizvodi otkucati na račun.

POS sustav kao i svi ostali moduli na Odoo aplikaciji su međusobno povezani i upravo iz tog razloga je komunikacija i rad maksimalno pojednostavljen.

 

 

Komentari

Poštovana Ivana, slobodno nam se obratite na info@infokom.hr i poslat ćemo vam detaljnu vremensku i financijsku ponudu. Računajte oko 45 dana da je potrebno za kvalitetnu pripremu i razvoj.
Koliko treba vremena i koliko košta jedan takav kompletan sustav?
Napiši recenziju
Ispunite ovu kratku anketu
Kako bi se znali prilagoditi Vašim potrebama

Koliko smatrate da bi vam pomogao rad putem eCommerca?

Da li smatrate da ovakvim sustavom možete pospješiti prodaju u svom salonu?

Da li smatrate korisnim imati sustav za evidenciju klijenata? *

Jeste li i vi spremni unaprijediti svoje poslovanje?
Mi smo uvijek spremni pomoći
Podijelite ovaj post