Upozorenje Kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo koristimo kolaćiće na našoj web-lokaciji infokom.hr
PRIHVAĆAM KOLAČIĆE

Posjetite našu Izjavu o privatnosti ako želite saznati više o našim pravilima privatnosti i kolačićima.
 
 

ODOO izmjene 22.07.2020.

07/22/2020
od strane

Od 22.07.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Novi modul u prodaji – ažuriranje analitičkog konta u ponudi kupcu ažurira analitički konto u povezanim prilikama
  2. Na skladišne stavke u izborniku 'Za otpremiti' dodano polje radni nalog i grupiranje po radnom nalogu
  3. Nadograđena funkcionalnost djelomičnog fakturiranja prodajnog naloga – omogućeno djelomično fakturiranje po iznosu ili količini stavke
  4. Na ispis radnih naloga u proizvodnji 'RN operacija' dodan ispis napomene
  5. Nadograđena funkcionalnost automatskog naručivanja artikala:
    • Mogućnost kreiranja svaki put nove narudžbe potvrdom ponude – trenutačni proces potvrdom ponude s artiklima čija je metoda nabave – po nalogu (Make-to-order) artikle dodaje na postojeću narudžbu. Dodana je funkcionalnost kojom će svaki prodajni nalog formirati novu narudžbu dobavljaču ukoliko se u postavi tvrtke označi postavka 'MTO jedna narudžba po SO'.
    • Mogućnost kreiranja zahtjeva za nabavom potvrdom ponude - za artikle s metodom nabave - po nalogu (Make-to-order) i oznakom 'Zahtjev za nabavom' na kartici Nabava u matičnom kartonu artikla, kreirat će se Zahtjev za nabavom.
  6. Obračun plaće
    • novi ispis obračunskog listića - abecedno sortiranje po prezimenu
    • u konfigurator obustava dodan je maksimalni iznos obustave za djelatnika

ODOO izmjene 21.05.2020.

05/21/2020
od strane

Od 25.02.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Putni nalozi
    • dodan je broj naloga u ispis liste putnih naloga
  2. Novi modul za pregled i analizu stavaka ulaznih računa

ODOO izmjene 28.03.2020.

03/28/2020
od strane

Od 28.03.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene na Obračunu plaća:

  1. Matični karton djelatnika
    1. dodano je novo polje ‘Izračun plaće’ u kojem je potrebno odabrati definiranje plaće djelatnika prema bruto iznosu ili prema bodovima
      • primanja koja se računaju preko ugovorene plaće sada je moguće obračunati djelatnicima koji imaju bodove.
      • prilikom otvaranja novog djelatnika ovo polje je automatski postavljeno na oznaku ‘Bruto plaća’ i moguće ga je izmijeniti na oznaku ‘Bruto bod’.
  2. Matični karton primanja
    1. dodano je novo polje 'Oznaka primitka - za najvišu osnovicu doprinosa'
      • u ovom polju potrebno je definirati oznaku za JOPPD 6.2 poziciju koja će se koristiti umjesto standardne oznake u JOPPD obrascu u slučaju da plaća prekorači najvišu mjesečnu osnovicu za plaćanje doprinosa.
      • ukoliko u novo polje nije upisana oznaka, sustav će uzeti oznaku iz polja 6.2.dodan je novi način obračuna iznosa: 'Minuli rad' i dodatna polja 'Primanja za obračun minulog rada', 'Postotak' i 'Djelatnici' pomoću kojih je moguće postaviti obračun minulog rada.
dodan je novi način obračuna iznosa: 'Minuli rad' i dodatna polja 'Primanja za obračun minulog rada', 'Postotak' i 'Djelatnici' pomoću kojih je moguće postaviti obračun minulog rada.
      • ukoliko ćete imati minuli rad, trebali bi kreirati novo primanje (slika primjer niže)
      • minuli rad se računa preko novog datuma 'Datum minulog rada' u matičnom kartonu djelatnika, a ukoliko nije uneseno to polje preko ukupnog staža u tvrtki.

ODOO izmjene 25.02.2020.

02/25/2020
od strane

Od 25.02.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Dorada ispisa više Ino računa - ispravak preklapanja stranica.
  2. Izmjene u Intrastat obrascu za vrstu obrasca 'Otprema' sukladno novoj tehničkoj dokumentaciji.
  3. Modifikacije radnog naloga u proizvodnji - dodana pretraga po serijskom broju iz stavaka predatnice.
  4. Izvještaj otvorenih stavaka
    • dodano polje analitički konto u Excel
    • kreiran novi PDF ispis
  5. Obračun plaće
    • dodano polje Razred poreza u matični karton djelatnika. Ukoliko se unese, zaobići će se porezni razredi i primijeniti se samo jedan (napravljeno za obračun plaće i obračun neto u bruto).
  6. Blagajna i prikaz salda na dan
    • dorada grupiranja na uplatnicama/isplatnicama blagajne.
    • izračun salda blagajne na dan.
  7. Izmjene na ZP obrascu - dorada ispisa obrasca za zbirnu prijavu, kreiran novi ispis zbirne prijave i XML datoteke sukladno zakonskim izmjenama.
  8. Modifikacije u potencijalima/prilikama - dodano polje 'Web stranica' koje se prenosi prilikom formiranja novog kupca.

Komentari

Nema postova

Napiši recenziju
Ispunite ovu kratku anketu
Kako bi se znali prilagoditi Vašim potrebama

Koliko smatrate da bi vam pomogao rad putem eCommerca?

Da li smatrate da ovakvim sustavom možete pospješiti prodaju u svom salonu?

Da li smatrate korisnim imati sustav za evidenciju klijenata? *

Jeste li i vi spremni unaprijediti svoje poslovanje?
Mi smo uvijek spremni pomoći
Podijelite ovaj post