Upozorenje Kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo koristimo kolaćiće na našoj web-lokaciji infokom.hr
PRIHVAĆAM KOLAČIĆE

Posjetite našu Izjavu o privatnosti ako želite saznati više o našim pravilima privatnosti i kolačićima.
 
 

ODOO izmjene 11.02.2021.

02/11/2021
od strane
  1. Intrastat
    • sukladno modernizaciji Intrastat IT sustava Carinske uprave, omogućeno je generiranje .xml datoteke prema novoj XML shemi
      1. modifikacija Intrastat obrasca za OTPREME: popunjavanje dva dodatna polja (polje „Zemlja podrijetla“ i polje „PDV ID broj kupca/primatelja robe“)
      2. ukidanje polja „Statistička vrijednost“ za OBA TOKA
    • .xml datoteka prema novoj shemi se generira pritiskom na gumb 'Generiraj XML 2021'
    • !!VAŽNO!! Ako izvještajna jedinica/deklarant tijekom 2021.g. šalje Nadomjesni obrazac za razdoblje iz 2020.g., tada je potrebno koristiti staru .xml shemu koja je vrijedila u 2020.g. (bez dva dodatna polja i sa uključenim poljem Statistička vrijednost). Obrazac kreiran po staroj .xml shemi generira se pritiskom na gumb 'Generiraj XML'.
      1. gumb 'Generiraj XML 2021' se koristi za sve obrasce iz 2021.g. nadalje
      2. gumb 'Generiraj XML' se koristi samo za Nadomjesne obrasce za 2020.g.
  1. Narudžba - omogućen ispis na njemačkom jeziku (na zahtjev korisnika)
  2. Proizvodnja - dodan info gumb na komponente sastavnica
  3. Prava na skladištu - omogućena dodatna konfiguracija prava po skladišnim dnevnicima - čitanje, uređivanje i potvrđivanje po dnevnicima.
  4. Inventura - dodana opcija koja određuje dohvaćaju li se neaktivni proizvodi ili ne

ODOO izmjene 29.12.2020.

12/29/2020
od strane

Od 29.12.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Narudžba/Zahtjev za ponudom – u Tvrtku je dodana opcija 'Prikaži adresu dostave'. Ako je opcija isključena, na ispisu Narudžbe/Zahtjeva za ponudom neće se ispisati adresa dostave.
  2. Ino račun
    • u Tvrtku je dodana opcija 'Prikaži bruto težinu na ino računu'. Ako je opcija isključena, na ino računu neće se ispisati bruto težina.
    • omogućen ispis Ino računa na njemačkom jeziku (na zahtjev korisnika)
  3. Ponuda
    • novi modul koji na ispis ponude dodaje 2D barkod s podacima za plaćanje (na zahtjev korisnika)
    • u Tvrtku je dodana opcija 'Korisnik u Prodavača' koja omogućuje da se prilikom dupliciranja ponuda u polje 'Prodavač' zapiše onaj korisnik koji je i duplicirao ponudu.
    • u Tvrtku je dodana opcija 'Provjera količina u ponudi' koja omogućuje prikaz greške kod snimanja ponude koja u stavci ima upisanu količinu 0. Ovime možete spriječiti slučajno slanje ponude s neupisanom količinom.
  4. Račun – dodan je QR kod na ispis računa koji se fiskalizira od 01.01.2021
  5. Inventura – nova mobilna aplikacija 'Odoo Inventura' koja omogućuje unos inventure putem bilo kojeg uređaja s Android operativnim sustavom (na zahtjev korisnika)

ODOO izmjene 19.10.2020.

10/19/2020
od strane

Od 19.10.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Obračun plaće 
    • Promijenjeno je ponašanje polja 'Radno vrijeme' kod kreiranja evidencije rada - sada će upisano radno vrijeme pregaziti radno vrijeme iz djelatnika
    • Nova funkcionalnost vezano uz COVID skraćeno radno vrijeme; dodan gumb "Računaj skraćene sate" na JOPPD
    • Novi filter na ispisu evidencije rada, za ispis pojedinih evidencija
    • Novi gumb i wizard na JOPPDu za dodavanje stavaka za više djelatnika
    • Promjena računanja A stranice JOPPD u slučaju šifre 0013 - nova šifra
  2. Osnovna sredstva - dodan je datum nabave na listi sredstava
  3. Otpremnica - dodana je postavka u tvrtku kojom otpremnica umjesto datuma naloga dobije datum potvrde prodajnog naloga     
  4. Info gumb na stavkama ponude
    • Prikaz predviđene količina na listi proizvoda i stanju zalihe
    • Prikaz povijesti cijena za trenutnog partnera i za sve partnere
    • Dodan prikaz narudžbi artikla u statusu 'Nacrt'
  5. Novi modul koji u tvrtku pod prodaja dodaje postavku 'Provjera zalihe MTS'. Prilikom potvrde provjerava se svaka stavka ponude koja je MTS da ima dovoljnu predviđenu zalihu. U slučaju nedovoljne zalihe, prikazat će se poruka s popisom proizvoda koji nemaju zalihu prilikom potvrde.
  6. Projekt – na tabu 'Stavke ulaznih računa' dodana poveznica na formu ulaznog računa
  7. Novi modul za generiranje 2D koda za plaćanje kojeg je zatim moguće ugraditi na ispise ponude i/ili izlaznog računa.

ODOO izmjene 22.07.2020.

07/22/2020
od strane

Od 22.07.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Novi modul u prodaji – ažuriranje analitičkog konta u ponudi kupcu ažurira analitički konto u povezanim prilikama
  2. Na skladišne stavke u izborniku 'Za otpremiti' dodano polje radni nalog i grupiranje po radnom nalogu
  3. Nadograđena funkcionalnost djelomičnog fakturiranja prodajnog naloga – omogućeno djelomično fakturiranje po iznosu ili količini stavke
  4. Na ispis radnih naloga u proizvodnji 'RN operacija' dodan ispis napomene
  5. Nadograđena funkcionalnost automatskog naručivanja artikala:
    • Mogućnost kreiranja svaki put nove narudžbe potvrdom ponude – trenutačni proces potvrdom ponude s artiklima čija je metoda nabave – po nalogu (Make-to-order) artikle dodaje na postojeću narudžbu. Dodana je funkcionalnost kojom će svaki prodajni nalog formirati novu narudžbu dobavljaču ukoliko se u postavi tvrtke označi postavka 'MTO jedna narudžba po SO'.
    • Mogućnost kreiranja zahtjeva za nabavom potvrdom ponude - za artikle s metodom nabave - po nalogu (Make-to-order) i oznakom 'Zahtjev za nabavom' na kartici Nabava u matičnom kartonu artikla, kreirat će se Zahtjev za nabavom.
  6. Obračun plaće
    • novi ispis obračunskog listića - abecedno sortiranje po prezimenu
    • u konfigurator obustava dodan je maksimalni iznos obustave za djelatnika

ODOO izmjene 21.05.2020.

05/21/2020
od strane

Od 25.02.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Putni nalozi
    • dodan je broj naloga u ispis liste putnih naloga
  2. Novi modul za pregled i analizu stavaka ulaznih računa

ODOO izmjene 28.03.2020.

03/28/2020
od strane

Od 28.03.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene na Obračunu plaća:

  1. Matični karton djelatnika
    1. dodano je novo polje ‘Izračun plaće’ u kojem je potrebno odabrati definiranje plaće djelatnika prema bruto iznosu ili prema bodovima
      • primanja koja se računaju preko ugovorene plaće sada je moguće obračunati djelatnicima koji imaju bodove.
      • prilikom otvaranja novog djelatnika ovo polje je automatski postavljeno na oznaku ‘Bruto plaća’ i moguće ga je izmijeniti na oznaku ‘Bruto bod’.
  2. Matični karton primanja
    1. dodano je novo polje 'Oznaka primitka - za najvišu osnovicu doprinosa'
      • u ovom polju potrebno je definirati oznaku za JOPPD 6.2 poziciju koja će se koristiti umjesto standardne oznake u JOPPD obrascu u slučaju da plaća prekorači najvišu mjesečnu osnovicu za plaćanje doprinosa.
      • ukoliko u novo polje nije upisana oznaka, sustav će uzeti oznaku iz polja 6.2.dodan je novi način obračuna iznosa: 'Minuli rad' i dodatna polja 'Primanja za obračun minulog rada', 'Postotak' i 'Djelatnici' pomoću kojih je moguće postaviti obračun minulog rada.
dodan je novi način obračuna iznosa: 'Minuli rad' i dodatna polja 'Primanja za obračun minulog rada', 'Postotak' i 'Djelatnici' pomoću kojih je moguće postaviti obračun minulog rada.
      • ukoliko ćete imati minuli rad, trebali bi kreirati novo primanje (slika primjer niže)
      • minuli rad se računa preko novog datuma 'Datum minulog rada' u matičnom kartonu djelatnika, a ukoliko nije uneseno to polje preko ukupnog staža u tvrtki.

ODOO izmjene 25.02.2020.

02/25/2020
od strane

Od 25.02.2020. svim našim Odoo korisnicima dostupne su sljedeće izmjene:

  1. Dorada ispisa više Ino računa - ispravak preklapanja stranica.
  2. Izmjene u Intrastat obrascu za vrstu obrasca 'Otprema' sukladno novoj tehničkoj dokumentaciji.
  3. Modifikacije radnog naloga u proizvodnji - dodana pretraga po serijskom broju iz stavaka predatnice.
  4. Izvještaj otvorenih stavaka
    • dodano polje analitički konto u Excel
    • kreiran novi PDF ispis
  5. Obračun plaće
    • dodano polje Razred poreza u matični karton djelatnika. Ukoliko se unese, zaobići će se porezni razredi i primijeniti se samo jedan (napravljeno za obračun plaće i obračun neto u bruto).
  6. Blagajna i prikaz salda na dan
    • dorada grupiranja na uplatnicama/isplatnicama blagajne.
    • izračun salda blagajne na dan.
  7. Izmjene na ZP obrascu - dorada ispisa obrasca za zbirnu prijavu, kreiran novi ispis zbirne prijave i XML datoteke sukladno zakonskim izmjenama.
  8. Modifikacije u potencijalima/prilikama - dodano polje 'Web stranica' koje se prenosi prilikom formiranja novog kupca.

Komentari

Nema postova

Napiši recenziju
Ispunite ovu kratku anketu
Kako bi se znali prilagoditi Vašim potrebama

Koliko smatrate da bi vam pomogao rad putem eCommerca?

Da li smatrate da ovakvim sustavom možete pospješiti prodaju u svom salonu?

Da li smatrate korisnim imati sustav za evidenciju klijenata? *

Jeste li i vi spremni unaprijediti svoje poslovanje?
Mi smo uvijek spremni pomoći
Podijelite ovaj post